Tuesday

Bojkotta mensvärk!
Har jätte ont i magen och ä väldigt seg idag fy. Lagar mat och ska snart dra och sola, hälsa på där hemma och unna mig en lång skön dusch!
Har blivit bjuden på klassfest i Örebro imorgon och egentligen skulle jag åka dit i helgen och flytta hem, men åker imorgon själv så jag kan träffa klassen och sedan kommer mr pojkvän och mamma ner i helgen!
Ser verkligen fram emot ett få träffa alla känns som att jag inte sett dem på riktigt länge så ska bli väldigt kul att få komma dit och hälsa på!
Dessutom är det dags att flytta hem allting och en sak som känns bra är att Tamara ska ta min lägenhet när jag flyttat ut för hennes kontrakt tar slut denna månad så när jag kommer åka och hälsa på henne är det som att åka hem till mig själv!
Nej dags att mata magen som är vrål hungrig, tatah!
Förra klassfesten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0