Tuesday

Vilken "arbetssökar dag" det har vart idag!
Har sökt väldigt många jobb idag så det är bara att hålla tummar och tår och det goda humöret fortsätter ligga på topp!
Idag började jag även skirva lite på min bok som jag satsar på att ge ut, men mer om det projektet när det börjar närma sig!

Hade besök av Micho och vi satt här hemma och tog det lungt då man varken har tid eller ork att ta sig ute i det kalla. 
Det är bara att gå i ide nu under vinter och komma fram till härliga vår och sommarn.
Kan man sakna sommaren mer just nu? Bada, sola, härlig bränna och ljuva sommar nätter mmm!

På tal om inget kom jag på en skum sak som hände i morse. Vaknade upp och började kalla mr pojkvän för chibiusa som är en av karaktärerna i min favorit serie Sailor moon!
Måste nog drömt om Sailor moon, men det var lite freaky och ännu läskigare måste det det vart för mr pojkvän som väcks av ett saiko som kallar man för chibiusa som han inte har en aning om vem det är!

Kom på hur mycket jag saknar tillbaka när man var barn och vaknade vid ungefär vid sju tiden och kollade på barnprogram!
Minns hur mycket man tittade på smurfarna, Fred Flinta, skurt, dr kosmos, hugo och Sailor moon!
För alla som känner mig finns det nästan ingen skillnad på mig och karaktären Annie Tsukino och detta klipp skulle lika gärna kunna vara jag!
Nej nu ska jag ligga i soffan med mr pojkvän och degga som nyligen kom hem från jobbet, tatah! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0