Aj aj!

Tattoo hit tattoo dit!
Finns det någonting jag älskar är det spontana påhitt, men så här spontan trodde inte ens jag att jag kunde bli?
Från att ha sett dem hemska nålarna dras mot huden till att jag själv ska tatuera mig!

Ja ni läste rätt. Jag bestämde mig (eller blev en aning tvingad) att beställa tid med Jordi som också ska tatuera sig. Jag höll verkligen tummarna för att tjejen på stället skulle säga att det var illa med tider, men sen ler hon och säger:
Blir nästa vecka bra?

Igår var jag nästan säker på att jag aldrig skulle våga tatuera mig (vilket jag fortfarande är,) men har man snackat om att tatuera sig så länge som jag gjort får man ibland gör saker mot sin vilja för i slutändan kommer det verkligen vara värt det!

Dessutom är det svårt att inte vilja tatuera sig nu när jag har fluffrumpa vandrandes här hemma med hans nya tatuering. Den är verkligen jätte vacker.
Nej dags att natta mig och hjärtat!

Vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0