Facebook is the new Mcr

Ännu en dag i Sverige och en dag mindre av mitt liv i något annat land.
Jag håller verkligen på att bli galen för dagarna bara rinner som sand i ett timglas och hinner jag med allt? knappast!
Dessa beslut som jag allt snart måste ta är dem svåraste jag någonsin gjort.
Framtidsplanerna liksom äter upp mig levande!

Nog pratat om det. Idag har jag suttit som en facbook nörd och pratat med ett par vänner från Manchester. Så sorligt att det närmaste jag nu kan komma Manchester är faktiskt genom facebook.
Antar att jag inte ska vara så otacksam och gnälla för med tanke på min tur kan även facebook försvinna och då kan jag sitta här med fingret i näsan.

Fan jag låter som en deppig kärring. Ska dra till grannen och deppa lite där istället
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0