Life in Manchester

Del 5


Nej ni jag har faktiskt aldrig festat så mycket i rad. Sen Sam kom var mitt och Mr pojkväns liv hela tiden jobb och fest och jag trodde aldrig jag kunde säga det, men tack Sam för ditt gnäll om fest varje natt för vilka minnen!

Haha den här klubben vill jag fortfarande fira min 20 års dag på!
Lägg bara märka till alla "för glada färger." Man kunde verkligen hitta all typ av folk där och då menar jag allt ifrån 50 cent liknande typer till transvestiter!

Ni anar inte jag var bara tvungen att ta kort som en chines på allt!

Ja verkligen på allt..

Sen drog vi vidare till en annan klubb

Dock minns jag hur sliten jag var den kvällen så "party like a rockstar" temat blev mer "party like Kerstin"

Om ni undrar så tog även vi pauser då och då och hade hemma kvällar, men med en Sam i huset blev det inte ofta.
En veckas paus och sen vart det fest och sams tid för att få ut oss!

Men våra förfester vart ändå alltid lika roliga och speciellt alla taxichaufförer vi stötte på

Denna fest kväll var bland dem sista innan Sam skulle dra efter att ha vart hos i ungefär en månad och vilken kväll.

Det kunde ha vart värre eller kunde det?

Den här klubben var vi verkligen stammisar på och jag minns hur sorligt det var denna kväll för vi visste att vi inte skulle få festa där på ett jävligt bra tag. I miss, i miss..

Fortsättning följer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0