Life in Manchester

Del 6
Detta är det sist inlägget om mitt före detta liv i Manchester!


Detta var ju sista gången vi var ute med Sam innan han skulle åka hem igen och vilken kväll!

Jag saknar verkligen denna klubb och ser ni hur fint det var där inne?

Gullebulle njuter av sina tequilas

Efter för många drinkar, gratis internet (ni minns väl när vårt internet försvann i flera veckor och sedan fann vi internet på klubben) så var det dags att säga hejdå till vårt andra hem!

Jag kommer aldrig sluta skratta åt mig själv! Efter hårt festande sen dagen innan skulle ju jag upp och jobba tidigt på morgonen. När jag vaknade upptäckte jag att jag fortfarande var full och när jag satt där i toan och kissade ser jag den största spindeln gå förbi mina fötter.
Ja lappen förklara resten: Jag dödade en spindel under den här, men vågade ej ta bort den sen så under våtserveterna finns en död spindel! Love you all/N
När killarna hade vaknat kan ni ju tänka er hur mycket dem skrattade när dem såg min lilla lapp på toa golvet!

Vi var även tvugna att ha en sista krog kväll!

Vårt kök, våra bärbara datorer som spelade the saturdays och Britney, dem sjuka förfesterna, Vår speciella granneTony och ja vilka jävla kvällar alltså..

Hur kan man inte sakna alltså?

THE END

Kommentarer
Postat av: blakey

jag känner tonys shash lukt ända hit

2009-02-25 @ 13:38:22
Postat av: Ned!

hahahah jo den saknar jag verkligen inte!

2009-02-25 @ 19:20:24
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Olga

Neda....vilka otroliga minnen <3

2009-02-25 @ 22:05:48
URL: http://jussstwatchme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0