Life in Manchester

Del 4


Förfest, en fredag kväll och en massa The saturdays

Make och fru

Sam fina "d&g" halsduk som är 100% toa papper

Det var planerat att vi skulle ut, men fan vad vi hade det kul hemma så en härlig hemma fest!

Jag tror det var efter denna bild jag började stå och sjunga på soffan

Vi gjorde en persisk titanic

Och sen var den hemma festen slut

Dagen efter var det jobb och sen hade jag ledigt så ja, det blev en till utekväll dock utan Mr pojkvän som skulle upp och jobba tidigt dagen efter

Innan vår galne kväll startades

Jag och min älskade maskott!

Vilken jävla kväll. Den kunde inte bli bättre och mer spårad på något sätt!

Fortsättning följer..

Kommentarer
Postat av: Olga

Omg persisk titanic.....HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAH.....HAHAHA....=)

<3<3<3<3



ni verkar juuh sa underbara tillsammans =) aar sa glad for din skull!!

2009-02-10 @ 17:25:54
URL: http://jussstwatchme.blogg.se/
Postat av: S

Tycker det är jättetråkigt att ni flyttade hem till Sverige igen :( det var verkligen jättekul att läsa om ditt liv i Manchester :).

2009-02-10 @ 18:11:19
Postat av: Ned!

S: Då kan du tänka dig vad jag tycker!

Dock får man göra det bästa av allt och jag är inte klar med varken england eller Usa haha

2009-02-10 @ 20:14:44
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0