Monday

Im getting closer.
Idag skulle det allt fixas inför körkortet för nu är det spikat att jag ska fan lyckas ta det innan sommarn så håll nu era tummar.
i vilket fall blev det en massa spring för att fixa och trixa så nu är det bara att hoppas på det bästa. Låta föraren i mig stiga fram!
Har köpt mina 20 lektioner och även vart på handledarkurs idag med Ami som också ska ta sitt körkort.
Den kursen borde dem verkligen piffa till med godis regn eller någonting som inte får en att somna på plats. Helvete vad tråkigt och att sitta på sin röv i mer än tre timmar är ju bara plågsamt, men nu är det som tur över och jag kan pusta ut!


Hereee i comeee!
(mina paint kunskaper börjar spåra en aning. Har jag förvandlats till en paint nörd?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0