Monday

Medan jag sitter här och sjunger och dansar sitter min stackars pojkvän under nålar. Vill man vara fin så får man lida pin visst är det så?
Jag ska börja klä på mig och dra ner på stan och hälsa på honom medan han ligger där och samtidigt kolla om jag kan boka tid för min tatuering för även om jag inte vågar är det fan dags att göra den!

Har faktiskt aldrig sett när någon tatuerar sig så nu innan jag ska göra det vill jag se hur det egentligen ser ut och passar på att även ta med mig jordi som också vill tatuera sig, men inte heller riktigt vågar. Vilka kycklingar vi är egentligen..




Kommentarer
Postat av: Vedrana

Superkul Neda!!! Du måste visa den sedan. det kommer gå jättebra ska du se, kommer inte göra ont!!



Lycka till ;)

2009-02-27 @ 01:42:27
URL: http://vedrana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0