Monday

Och sen var helgen över!

Saturday:  Efter att ha suttit hemma och insett att låsa in sig faktiskt inte kommer gynning mig så värst beslöt jag mig för att hänga med ut.
Vilket nu i efterhand var det bästa jag kunde gör för vilken klockren kväll det blev.
Ut och festa känns fortfarande lite fel och speciellt då det fortfarande inte har gått 40 dagar sen mitt hjärta dog, men vi alla behöver då och då sitta ner med närmaste och bara dricka.

Jag, Sam, Barz & Arpine drog först och hälsade på Linda & co på terassen, men den lugna gråt musiken gick lugnt bort
så Firman blev det. En lång natt kort: en lyckad kväll med härligt sällskap och vår praty fyllda kväll tog slut kl. sju på morgonen!
En video finns även upplagd på:  http://www.vansemyan.com/  

Sunday: Vaknade upp klockan tre på eftermiddagen och var helt förstörd.
Min mormor var på besök så satt och umgicks med henne och mamma. Mot kvällen kom Ami förbi och vi satt och kollade på en massa amerikanska serier och sen vart det bed time.



Blakey, me & Arpine

Charlies what? 

Me & Gudfader

hahah

Vi + barzs fann

Pink panter

ehm vilka miner?

Och ja en verkligen lyckad kväll

Kommentarer
Postat av: jordii

jag gillar din hårfräg!

2009-02-09 @ 22:03:10
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0