Wednesday

Inredning är ju så kul!
Har suttit tillsammans med Alis mamma och moster och kollat igenom lite möbler, minibarer och allt som kan vara passande till vår blivande lägenhet.

Det finns ju inge roligare än design och på tal om design är de verkligen på tiden att göra om lite i bloggen, men jag vill verkligen inte ta bort min header den är ju så snygg tack vare Sam.

Sen har jag färgat bort min bruna utväxt och jo jag fortsätter vara blond, men jag tror att jag ska bli brunhårig till hösten för det var ettag sen jag var det nu. 
Synd att det dock inte var så lätt att byta hårfärg. Tänk var kul om man kunde ha olika klippningar och färger varje dag.
Att raka håret och använda peruk är ju det närmaste man kan komma det dock låter det absolut inte så lockande!


 
Kan man bära upp blont hår bättre? Aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0