Life in Manchester

Del 3


Vart var jag? Jo jag hade fått jobb på en klädbutik i stan, och nu kändes det verkligen som att ifall detta jobb inte skulle funka kunde jag lika gärna spola ner mig själv i toan, men icke sa nicke!
Redan första dagen stortrivdes jag och visste att detta var ett ställe jag skulle gilla.

Nu hade jag jobbat på Y i en vecka och det gick verkligen bra. Dock började man sakna hem till alla och kunde Sam komma lägligare? Nej ni nu skulle även Sam komma för att stanna hos oss ettag.

Så där låg han varje natt nedanför vår säng och för er som inte känner Sam säger jag bara denna kille är rena rama godispåsen fast byt ut all godis mot sprit. Ja det var verkligen party all the time när Sam kom!

Härliga tider de där.
Varje dag efter jobbet kom Mr pojkvän och hämtade upp mig från jobbet och nu när Sam hade kommit kom även han.
Det var heller inte ofta ¨någon av oss orkade laga mat så det blev mycket ute mat (yummi.) Kortet är taget på Pizzahut

Dock måste jag vara stolt över mig själv som lagade mat så gott jag orkade vilket egentligen var varje dag.
Vår lilla taco kväll innan Sams första utgång i Manchester!

Jag minns hur trött jag var efter en lång dag på jobbet och nu skulle jag dessutom ut och festa, men nu är jag jävligt glad att jag orkade för vilka minnen alltså.

Eftersom det blev ganska sent tills vi kom ut drog vi till Karaoke klubben som låg vid oss och ja ni jag har sagt det förr. Så länge det finns en massa britter och nu dessutom fulla kan inget gå snett!

Ehm, ja ni vet ju hur det blir med alldeles för många drinkar. Man gör saker som man dagen efter kanske inte skulle gjort i nyktert tillstånd. (video på detta finns även i ett gammalt inlägg här på bloggen)

Dagen efter var det bara att gå upp och gå till jobbet och jag minns hur mycket jag ville döda killarna som hade tvingat ut mig, men vist föll jag för samma fälla när jag kom hem. Även ikväll skulle det ut och röjas och nu på stan!

Ja denna kväll vart det också för många drinkar. Jag tror herr sam kan visa det på bilden nedan:

Mr pojkväns för ljusa hand och en deckad Sam

Man skulle kunna tro att vårt festande börja närma sig ett slut, men nehe ni!

Fortsättning följer..


Kommentarer
Postat av: Olga

Tach gumman =) jaa 20 ar gammal var man heheh <3<3

2009-01-30 @ 13:13:08
URL: http://jussstwatchme.blogg.se/
Postat av: Sam

haha det där var bara mjuk start,det roliga började juh sen ;)

2009-01-30 @ 14:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0