Lord!

Vi har verkligen packat och packat och kan ni fatta att efter två dagar är vi äntligen klara!
Allt tillsammans blev tio hela fyllda väskor och imorgon kommer det bli en härlig lumpen upplevelse.
Jag är så jävla trött och jag längtar tills jag är hemma.

Jag tror inte jag riktigt fattat att vi ska flytta än, men imorgon när jag sitter där i taxin tror jag att jag kommer gråta ut ordentligt.
Inge mer england, engelska, britter, vår lägenten, brittiska bussar och taxis, shopping male, gamla jobbet, våra nya vänner, maten, festerna ja allt.

Jag lovar er att tröst shoppa är verkligen en härlig tröst.
Som vi har shoppat dem senaste dagarna och tanken att man heller inte kommer kunna köpa allt detta i sverige gjorde så att shopping kanske gick en aning i styr, men nu är jag nöjd och jag längtar tills jag får komma hem och använda allt.
Så dessa dagar har vi verkligen njutit av vårt andra hem Manchester.

Den ända tanken som faktiskt får mig motiverad och glad är att jag vet att det väntar så mycket möjligheter och äventyr antigen där hemma eller så kanske blir det något annat land.
Nej nu vill jag sitta och kolla på film med alla innan vi lägger oss för imorgon kommer vi verkligen behöva energi.


På trafford

På amerikansk bar

Man & fru

Love, him? food? haha

Gullungen väger alla "lätta" väskor

Ehm ja bilder säger väl allt.
Efter igårs packning var jag helt förstörd!

Kommentarer
Postat av: Arshii

oooh tack doood :D dunder! <3

2009-01-25 @ 03:50:30
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: amoora

OH NEDODLI KOMMER HEM! JAAAAAAAAAA :D FUNFUN MWAH

2009-01-25 @ 11:40:42
URL: http://amoora.blogg.se/
Postat av: Raisa Söderberg

hahah asså Neda, jag älskar din blogg:P så bra!

Ha en trevlig resa tillbaka till Swe.

Puss!

2009-01-26 @ 15:07:34
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0