RIP

Om jag kunde beskriva med ord hur tomt det är utan dig hade jag gjort det, men det är omöjligt.
Livet ser inte ljust ut och jag har ingen aning om hur vi ska klara oss igenom denna smärta, men allt har sin tid antar jag även om jag jusst nu bara vill vakna upp ur denna mardröm.
Snälla Gud hjälp oss igenom detta för jag vet inte om vi klara det utan dig.
Tack för alla runt om oss och för allt det ni gör för det kommer alltid att finnas i våra minnen. 
Du är den vackraste människan jag någonsin träffat och att jag fick chansen att ha dig i mitt liv är det bästa som hänt mig.

En man, en pappa och en underbar människa!


Kommentarer
Postat av: van Semyan

VAD HAR HÄNT?!

2009-01-03 @ 03:13:55
URL: http://vansemyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0