Take me home united road

Det var ett jävla tjat om Manchester united, men ni förstår inte vilket äventyr det var idag.
Dagen började absolut inte bra, men när vi fick reda på att det fanns biljetter till united museumet var det ingen snack om saken.

I ärlighetens namn var jag inte jätte tagad till att gå på museumet till en början, men såklart har man en pojkvän som är ett tok fann till united får man ibland stella upp för laget.
Nu i efter hand ångrar jag inte det ett dugg att jag kom hem för detta var verkligen vad min ruttna start på dagen behövde.

För er som redan vet blev united mästare av England, Europa och Världen, men gillar verkligen jag fotboll?
Nej jag är värligt "girly girl" av mig och för mig har fotbollen alltid vart ett runt förmål som man lekte med när man var barn, men när jag en dag inte hade något att göra hemma satt jag och en vän och kollade en hel united match och sen den dagen sitter jag alltid med Mr pojkvän på varje match.

Det spelar stor roll vilket lag man kollar på för är det inge spel så är det riktigt tråkigt och det är också därför jag tycker fotbollen har blivit kul att se på.
Dock kommer nog united och såklart vm matcherna vara dem ända matcherna jag kollar på.

Idag fick vi bland annat höra united historia och om den hemska händelsen som hände för många år sedan. Mer än hälften av uniteds lag dog i en flygkrasch, vi fick sitta på vip platserna i arenan och även sitta på spelarnas sittplatser (ja, jag var snabb till ronlados,) sitta i deras privata samlings rum, kolla runt i omklädningsrummen och gå ut genom tunneln där alla spelare springer ut.

Nästa gång vi är här ska vi fan få träffa alla spelar live, next goal here i come!

Old Trafford, Manchester United

Ett lycklig united fann

Legenden Peter Schmeichel

Så nära planen var vi allt inte igår

Guiden!

Vip platserna trivdes allt för bra med oss, back to real life!

Om.. om Ronaldo hade lånat ut denna stol igår hade det vart ännu bättre, men jag nöjer mig med att ha suttit på hans plats!

Gruppbild på dem som dog och dem som är grå färgade på kortet är dem som överlevde. Lägg märke till att alla i rödd tröja är på en sida och i form av en triangel. rip

Om jag bara kunde komma in i min älskade Wes browns skåp!

Min mans tröja skulle ju såklart också vara med i uniteds omklädningsrum

Asså jag står i princip så nära Ronaldos skåp att det svider att jag inte kan öppna det!

Me and R

Kan man få ett lyckligare slut? Absolut inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0