Tuesday

Efter igårs sömnlösa natt vaknade jag även idag klockan två, men är det så konstigt när jag somnade klockan fem och dessutom blev väckt klockan sex av Katta som skulle till skolan.
Idag ska jag verkligen slita ut på mig själv så mycket så jag kan somna som normala männiksor för i helvete!

Nej idag ska jag faktiskt ta mig i kragen och packa ut min jävla packning för just nu ser det inte så vackert ut i mitt rum. Det går knappt att gå på golvet pga alla feta väskor som bara ligger där och väntar på mig.
Dock är det en annan femma vart jag ska få plats med allt så jag antar att idag får jag även ge bort en massa kläder.
Nej för mycket prat och för lite verkstad!

Ciao for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0