Monday

Varför tar alla mina serier slut?
Jag är deppig nog att how i met your mother är slut och nu lyckades jag se klart på keeping up with the kardashians som jag nu bara har ett avsnitt kvar som jag tänkte tvinga mr pojkvän att se med mig.

Idag har jag bara haft en "jag" dag då jag inte gjort något alls än tagit en överdiven lång dusch, legat i sängen och lyssnat på hög indiepop musik.
Är hos mamma och pappa och väntar på att mr pojkvän ska komma och hämta mig så vi kan mysa hemma.
Min prins åker bort till spanien med grabbarna snart och jag är redan helt förstörd och blir tårögd så snabbt jag tänker på det!

Ska dock boka mina biljetter och åka och hälsa på en tjejkompis under tiden, men vart säger jag sen. Ska bli skönt att komma bort lite också för stannar jag hemma kommer jag gå runt och sjunga all by myself om dagarna.
Nej ska dra och klä på mig ha en mysig måndag!

Arsty Kim
Vackert..

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg :)

2009-07-20 @ 23:58:54
Postat av: Ned!

Anonym: tack så mkt babe!

2009-07-21 @ 12:15:38
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0