Monday and im back!

Wow vilken resa det blev i Göteborg!
Hade sjukt kul och på tal om skoj tror jag blivit räddad för jag blir inte bakfull längre och utan tabletterna dessutom.

Fick ett tips av någon där att äta salt och sedan dess har jag inte blivit bakfull så i hela fyra dagar vart det festkväll efter festkväll. Nu hoppas jag att det håller sig för festliga jag trivs i mitt nya jag.
Så vad har vi gjort förutom att festat?

Såklart var vi i femman och handlade, på stan och fikade, men Avenyn vart ändå vårt andra hem.
Ni som läser min blogg och är från Göteborg eller bor där pussa marken för vilken stad ni har.
Alla tummar inklusive tårna upp för Göteborg.
Barz är på väg hit blir övernattning hos han sen jag inte vill sova i lägenheten utan min fluffrumpa.
Mr pojkvän kommer dock hem snart och kan inte sluta räkna ner timmarna.
Måste införa en solning för han och Sandra som också vart utomlands kommer hem snart och jag tänker inte se ut som marilyn manson bredvid dem.

Göteborgs bilderna kommer, men här kommer bilderna från förra veckans inflytningsfest samt vår lägenhet:


Gulleparet!

Sötnosar

Boys

fiesta fiesta

Min fina dukning och vad gör folket?

Katta och Sams barn Jack Daniels

Hjärtat

Bar gänget

haha va?

Frukost dags dagen efter

Morgonpigga jag!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Älskar den där bilden på mig å Sami haha:) Du måste skicka alla bilder till min mail sen;) You know haha. Love you!

2009-07-28 @ 11:29:03
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0