Monday

Mina drömmar börjar ju spåra en aning.
Igår natt drömde jag att jag var på jakt efter en pasta som jag gjorde allt för att få äta och det slutade med att jag vaknade helt sugen på pastan som jag aldrig fick tag i drömmen.
Sedan inatt drömde jag att jag och mina vänner åkte fasst av polisen i Saudi arabia och att vi fick sova en natt i häktet.
Ja ni hör ju själva hur det låter?

Det ett bra tag sedan jag spelade sims så dags för lite hej då till utvärlden och hej sims.
Just nu väntar jag mest på att få reda på vad som händer mig i höst med universitet och ifall jag ska flytta utomlands eller inte igen.
Tur att man inte är själv om att fatta beslut inför framtiden för det känns som att många där ute har samma problem som mig.

Detsamma med mina vänner vi har alla olika beslut att ta, men allt handlar om vad som ska händer i framtiden.
Ska man följa sin dröm som kanske känns helt omöjlig och orealistisk eller ska man satsa på något som ger bra betalt och jobb i framtiden, men kanske inte det du ritkigt hade sett dig själv jobba med?
Vi alla måste snart fatta dem tuffa framtidsplanerna, men tills augusti hoppas jag att saker och ting ser klarare ut.

Här kommer lite härliga bilder från i fredags:

Kat och en mindre vaken Sam

Hjärtat och jag

Vilken kärleksfull bild på mig och gudfar

Så lägger vi upp en pose?

Aye gör vad?

Lillebror aye & jag
Slutet gott allting gott!

Kommentarer
Postat av: katta

Nice bah;)

2009-07-06 @ 20:20:51
Postat av: Anonym

jaaaa:D:D

2009-07-06 @ 22:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0