Saturday

Det är ett mirakel!
Idag när jag vaknade upp var jag inte bakfull, men det kan även ha med att jag vaknade kl. 16:00 att göra.
Igår blev inte riktigt som planerat, men tur att det blev som det blev för jag hade skit kul.

Skulle ju dragit ut för att sätta oss på någon uteservering, men istället drog jag och Katta till Bj där vi skulle träffa upp Sam.
Träffade på många gamla vänner och det var inte jobbigt varmt igår så man kunde dansa och vara ute utan att få panik.

Sen jag vaknade så sent har jag inte hunnit med mycket direkt, men vart nyss ute och åt på max med Mr pojkvän och Charlie och nu tänkte jag snart städa lite och ikväll blir det en lung kväll här hemma bara.

Bilderna från i onsdags utgång och även en titt på vardagsrummet i lägenheten!
Härligt värre:


Min käre bar

Sekreterar looken

Den bjuder jag på

Hej alla nördar

haha va?

Min sexiga nörd till kille

"Någon" vill verkligen inte förlora spelet 

Sen hade vi även min lilla leksaks pistol på plats

Jag, hjärtat och lillebror

Cheers M8!

Härligaste taxi killen som körde som en galning och hade hög party musik hela vägen

Som sagt så är kul har jag aldrig haft i en taxi

Slutet gott allting gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0