Thailand del 3


Jag, hjärtat och vår läskiga nya vän

Härligaste kropps glassen och sedan har jag ingen aning om vem hon till höger är?

Jag har aldrig ätit så här god indisk mat i hel amitt liv, mumms!

Speldags och såklart gick det inte direkt som jag hade tänk..

och även detta spel blev inte som jag önskat..

Men en sak jag är duktig på så är att dricka!

Och såklart slutade vi kvällen på vårt favoritställe

Mr koncentrerad?

Det är ett måste att gå och se djur när man är i tropiska länder och detta var första gången jag såg en elefant

Gulligt!

Och sedan fick jag rida på en elefant för första gången!

Så här gör man paparazzis!

Fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0