Thursday

Wow vad vi har skrattat ikväll!
Kom nyligen hem från bion med Mich och Mr pojkvän där vi äntligen såg Brüno och jag säger det spring och boka biljetter för den filmen vill man inte missa att se på bio.
Jag som har en aning "kissproblem" trodde på riktigt att jag skulle pissa på mig!

Äntligen är det fint väder igen så passade på att dra förbi stan en sväng med Ash och senare satt vi på min balkong med Ami och Mich och rökte vattenpipa.
Ska strax sätta igång att fixa till huset lite och förbereda kort för imorgon händer det saker, men mer om det imorgon!
Tror det blir det vanliga, laga nått litet och titta på Two and a half men tills vi ska sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0