Tuesday

Hur lyckas jag?
Det var egentligen meningen att jag skulle gå upp klockan elva, men vaknade nu för en halvtimme och som ni ser är klockan långt ifrån elva.

Mr pojkvän är och tatuerar sig och gör klart den tatueringen han gjorde i Thailand. Ville också tatuera mig, men kände att jag kunde vänta och att det inte var någon brådska.
På tal om Thailand helvete vad jag vill tillbaka, men ska kolla lite biljetter nu för antigen ska jag och mamma resa någonstans nu innan hennes semester tar slut eller så ska jag åka och besöka en av mina vänner någonstans i Sverige, men mer om det sen.

Ska äta frukost nu och kolla på dem sista avsnitten av Gossip som jag missat och sedan om jag orkar ska jag ta mig ner på stan, men tror jag hellre stannar här.
Bara solen kom fram så man kunde sola..


Vill tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0