Tuesday

Borde ta och sova nu för imorgon har jag lovat mamma att gå upp tidigt då vår shopping dag idag inte blev så lång plus gissa vems prins som kommer hem imorgon?
Går runt helt överlycklig här hemma för det ska bli skönt att äntligen få hem mr pojkvän.

Har vart med mamma på en shopping runda idag och som sagt hann inte köpa så mycket, men köpte lite saker till lägenheten och jag verkar inte få nog.
När jag var yngre förstod jag inte varför mamma köpte saker till hemmet istället för att köpa till sig själv, men nu gör jag utan tvekan det. Man njuter verkligen av hemmets skönhet (lät en aning nördig jag vet.)

Nej ska natti natta och imorgon då kan ni glömma att jag bloggar!


Imorgon är min fluffrumpa äntligen här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0