Only in America

Och nu var det läggdags!
Vilken mysig dag det blev eller åtminstone senare mot dagen då jag äntligen mådde bättre och mitt huvud sluta snurra mig till månen.

I början av dagen drog jag och åt med Mr pojkvän och Charlie och när Mr pojkvän skulle dra och träffa sin släkt kom Arshi och Barzan förbi som båda nyligen kommit hem från Usa.
Fick se massor av bilder och höra hur kul dem haft och nästa gång får jag hoppas att det är jag som åker.
Visst blev man ännu mer sugen på att åka då båda starkt rekommenderar mig att dra dit någon gång.
Usa next?

Nej nu får jag äntligen ta och sova och ta ett stort farväl till illamående Ned!
Funderar faktiskt starkt på att sluta dricka varje gång jag går ut, men ska ge det ett sista försök genom att testa på bakis tabletter från apoteket någon som redan testat? och även att dricka ett glass vatten efter varje drink.
Håll nu tummarna för i helvete!
Natti natt

Bilder från igår:

den bjuder vi på

Fan vad jag skrattade och fick ont i magen den kvällen

Passar på att se normala ut innan man blir allt för full

Har jag lärt mig något så är det att tacka nej till tequilan för ack vilken hemsk bakfylla så denn gång blev det nej tack!

Slutet gott, allting gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0