Beauty and money

Visst avundas vi på modeller, men deras lön? Jag menar räcker det inte med att dem är snygga!
Varje år te.x. går den där förbannade Victoria Secrets showen på tv och vi samlar tjejerna för att i princip spricka av avundsjuka.
Där sitter man och avundas och säger till varann; " titta på henne, kunde jag haft det där håret, jag måste skaffa gymkort, jag vill också se ut så där i string, kan jag få det där håret" och ja ni kan resten.
Visst svider det ännu mer att veta att dem inte bara är snygga utan också får pengar för det? Aj, aj, aj..


På plats 10 har vi Carolyn Murphy som tjänar 23 miljoner kronor

Även Miranda Kerr tjäntar 23 miljoner kronor

Daria Werbowy på 8:de plats som tjänar 35 miljoner kronor

Natalia Vodianova som tjänar 42 miljoner kronor

På 6:de plats har vi Alessandra Ambrosio som tjänar 46 miljoner kronor

Doutzen Kroes tjänar också 46 miljoner kronor

Adriana Lima på 4:de plats tjänar 62 miljoner kronor

Kate Moss tjänar hela 66 miljoner

Heid Klum är näst bäst betalda modellen med hela 124 miljoner kronor

På första plats har vi Gisele Bündchen som tjänar 193 miljoner (ja ni såg rätt!)


Kommentarer
Postat av: Raisa

jag vill dö

2009-06-04 @ 18:06:48
URL: http://www.metrobloggen.se/raisa
Postat av: Ned!

Vi kan dö tillsammans, men låt mig komma till New york och dö där än att vi dör här!

2009-06-04 @ 19:56:40
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0