Friday

Helgen är äntligen här och vädret är jätte fint kan man ens klaga?
Ska gå och göra mig en liten frukost och kanske sola, men är redan helt svart jämförde mig med jordi som är naturligt svart och är inte långt ifrån så vill inte förstöra min hy helt, men går det att motstå solen?!

Arshi skrev igår att jag alltid lyckas nämna min mens här i bloggen, men hur kan jag låta bli det bara forsar som ett vattenfall. Inte på mitt bästa humör just nu, men som sagt ska inte klaga.
Ikväll blir det förfest med Jort hos Linda och sedan utgång.
Känns som att det var ettag sedan vi festade här hemma så;

Gimme them bright lights, long nights, party till the sun is rising.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0