Räknar ner timmarna

Räknar verkligen ner timmarna nu för snart är jag i värme, sol och bad.
Detta år har det hänt mig och mr pojkvän mycket både bra och dåliga saker, men dessvärre har det vart svårare än något år just iår.

Vi har tagit många farväl av nära och kära och vi har fått kämpa oss fram en del, men nu ska vi äntligen få ta oss en lång semester!
Kom ihåg när gud stänger en dörr, öppnar han alltid ett fönster.


Har hunnit säga hejdå till alla och hade Linda hemma hos mig hela dagen idag så nu kan jag resa utan att må dåligt. Jag är verkligen sämst på det här med att säga hejdå måste alltid gråta och må dåligt innan, men tröstar mig alltid med att jag snart är tillbaka.

Ska sova nu, men upp tidigt imorgon så jag kan somna på planet då vi flyger i hela 12 timmar vilket jag aldrig gjort förr.
Som högst har jag nog flygit i 6 timmar så detta kommer bli en utmaning i sig så hoppas på att ifall jag inte sover så mycket inatt så kan jag sova den största delen av resan. Natti natt!

Lite bilder från gulle Arshis mottagning:

Ash och jag

Skål för Ash

Mich

Arshi höll gulligaste talet

Gulligaste lille Ash

Jag och storebror

Kommentarer
Postat av: blakey

det kallas korsdrag ravani! haha

2009-06-07 @ 11:28:33
Postat av: Ned!

haha asså jag vet inte om jag ska gråta eller skratta, men seriöst sök hjälp omedelbart!

2009-06-07 @ 13:11:59
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Arshii

Aw skitkul att ha dig på min mottagning dood =D

Puss på dig

2009-06-10 @ 01:30:33
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0