Saturday

En dag kvar nu yey!
idag ska jag hem och packa lite och få sällskap av gänget. Min lilla tradition att man ses hemma hos den som reser dagen innan.

Igår var det ju Arshias studentmottagning så drog dit med Micho och mamma. Det var jätte trevligt och som tur mådde jag inte dåligt heller!
Skulle egentligen dra ut mot kvällen, men nu när jag håller på att bli frisk var det inte värt att riskera att bli värre så hade film kväll med Ami och Mr pojkvän som kom med Max mat perfekt!
Vi såg filmen mall cop som kanske inte var den bästa film jag sett, men visst den dög för vår fredagskväll.

Som sagt ska hem och packa och sedan får vi se vad som händer mot kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0