Still thursday and still sick

Jag tror jag aldrig har ätit så mycket soppa som jag gjort nu i ett par ruttna, sjuka dagar.
Frukt efter frukt, toa besök efter toa besök försöker till och med övertala mig själv att jag kanske kan bajsa ut förkylningen, men tydligen inte.

Även idag skulle jag till stan och sen skulle vi dra hem till mig ett gäng, men nej vad händer?
Jo jag blir helt yr och kan knappt lyfta upp mig ur sängen så nu ligger jag fortfarande här helt seg och dryg.
Någon som vill komma hit med lite magi och göra så jag blir frisk? Poff och sedan är det klart?

Jag skulle nog heller inte gnälla så här mycket ifall jag nu inte hade saker för mig för som tur har jag ändå blivit ompysslad, men imorgon tar Arshi sin student och inte nog med att jag missar henne på morgonen så måste jag orkar med mottagningen.

Sedan har vi den 7:de och ja nu ni mina läsare detta är vad som händer mig den 7:de i två hela härliga veckor:











HELLO THAILAND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0