Sunday

NEJ!
Såklart vaknade vi klockan 13:00 istället för 10 då vi hade tänkt att vakna.
Nu hoppas jag ändå att vi kan somna på planet, men nu är det ju mindre chans sen vi fick en härlig sömn inatt suck.

Har jävligt mycket att göra bl.a. packa det sista hann ju en del igår, men har typ halva packningen kvar.
Dra och handla det sista som ska med och raka Alis hår, duscha och göra mig klar.
Glöm nu heller inte alla att rösta!

Kommer inte ha tid att blogga idag så detta blir sista inlägget tills jag är tillbaka om två veckor.
Brukar alltid annars gå till internet café, men vet inte riktigt ifall jag kommer göra det så ifall jag inte hinner blogga så ha det så bra nu mina älskade vänner och läsare så hörs vi när jag är tillbaka!
Slår en pling till alla innan jag sätter mig på planet, men ta hand om er nu och ha det inte allt för kul utan mig så tar vi igen allt när ja är tillbaka så tills dess sköt om er ♥

Hello Thailand

Bye bye bloggen

Kommentarer
Postat av: Arshii

Ha det duunder :D se till att bli bruun och shoppa sööönder dig! ;)

2009-06-10 @ 01:29:06
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0