Tuesday and im back!

Guess who's back, back again, Nedi´s back, tell a friend, guess who's back, guess who's back.. okej en aning fjantig, men kör alltid den ramsan när jag är tillbaka från en semester så det är bara att sjunga med.
Ja nu är jag tillbaka från min underbara semester och visst är det blandade känslor.

Skönt att vara hemma för har verkligen saknart familj och vännerna och inget är ju som ens hem, men vart tog min pool och mina hela 35 grader vägen?
Dock ska jag inte klaga allt för mycket då vi som tur kom hem till sol och missade all regn!

Thailand är ju fem timmar framåt så min och mr pojkväns sömn är ju helt ute och cycklar. Vi vaknade först klockan 6 och var jätte pigga, men vägrade gå upp så tidigt så vi somnade och vaknade igen klockan 8 och denna gång ännu piggare så har nu vart vaken sedan dess.

Ska snart dra hem till familjen som jag fortfarande inte träffat och idag kommer lite släktingar förbi på middag så på dagen blir det släktfest.
Har inga planer för kvällen, men antar att jag ska träffa alla vänner som just nu ligger och sover. 
Ska ringa och väcka dem nu, men oroa er inte har tagit tusen bilder som kommer upp lite senare, men nu ska jag njuta av att vara tillbaka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0