Love is in our house

Kom på att jag inte lagt ut bilder från vår två års dag.
Eftersom vi ska dra till Thailand nu på söndag (kan knappt sitta still av längtan) så tog vi det mer lungt och hade en mys kväll.
Som jag skrev innan så var vi på min favorit restaurang och åt. Sedan drog vi och invigde lägenheten för första gången och hjärtat hade förbrett min favoritfilm Titanic och den filmen är verkligen mer än en film för mig så kvällen var perfelt redan då.

Lite bilder från vår två års dag och även en tjuvtitt på lägenheten:


Härlig blandning
Förrätter och babe

Ännu härligare blandning
Jag och efterrätter

Babe

Jag

Massa rosor på marken och en annan blombukett som väntades på att öppnas

På min och hjärtas första jul ihop fick jag bl.a. Titanic boxen som present.
 Till alla Titanic fán spring och köp den!

Det finns verkligen inget vackrare än blommor!

Kommentarer
Postat av: blakey

gulliga,,,och hej lägenheten! =)

2009-06-06 @ 16:19:49
Postat av: Ned!

haha mm bimarefat när vi är tillbaka ska jag fundera på ifall vi vill adoptera dig igen eller inte!

2009-06-07 @ 00:36:46
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0