06:27 friday

Otursdrabbad är bara förnamnet!
Som ni förstått är klockan halv sju och sen kl. 04:00 har jag legat vaknen. Varför? jo för att jag har fått feber och är sjuk.
Så passade nu till helgen då vi ska fira min kompis 20:års dag.

Har verkligen försökt sova och speciellt eftersom att jag egentligen skulle ha körlektion idag, men fick messa och avboka för jag orkar knappt stå på benen. 
Har lyckats väcka stackars Mr pojkvän ett antar gånger bara för att jag håller på att blir galen. Springer runt i köcket och häller  upp te och apelsinjuice stupp i kvarten.

Måste verkligen bli frisk eller iallafall må bra tills på lördag annars får jag rulla på en rullstol till kattas födelsedag!
På sistone har jag verkligen velat bojkotta mycket, men är det något som ska bojkottas först så är det förkylning.
Så extremt jobbigt att bara ligga i sängen med ett kilo snor som bara rinner, huvudvärk, halsont som får en vilja slita av halsen på en och sist, men inte minst få en att fyra och svettas så mycket så man vet inte ifall man ska gå runt näck eller med polotröja?

Någon som har snabba tips på hur man blir frisk från en förkylning? Häxblandning? Vad som helst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0