Friday

Efter den sömnlösa natten är jag nu lite piggare sen jag proppat i mig soppa, men jag mår inge vidare alltså.
Jag som hade tänkt att kanske gå på bio eller träffa gänget idag, men det ser inte så ljust ut för min del ifall jag vill må bättre till imorgon.

Får helt enkelt sitta hemma och vila, döda halstabletterna, nässprayen och klä mig som en eskimo.
Rastlösa jag satt ju igår och försökte göra allt för att somna och under tiden gick jag in och sökte tips om hur man blir frisk snabbt på google.

Fick fram sjukaste tipsen som bland annat att dricka ammoniak?
Sen dem vanliga tipsen som jag tror jag avstår från som att svälja en hel vitlök, dricka öl, ta GRG, åk utomlands som om det vore ett alternativ jag inte skulle vilja?
Nej jag håller mig till soppa, apelsin juice, tea, honung och citron för att inte glömma sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0