Friday

Helgen är äntligen kommen dock längtar jag mer till nästa vecka, men det kommer mer om det då!
Fick äntligen sova ut idag och med tanke på att jag säkert inte kommer få så mycket sömn inatt heller var det allt bra de.
Kvällens plan är förfest hos Sam med Katta och sen ska vi till Blue moon bar där dem har premiér för en nyöppnad klubb.

Måste sola också nu när tatueringen äntligen har läkt. Känner mig som ett vandrande lik när jag inte solat på ett tag.
Väntar fortfarande på ett nytt sätt att bli brun för ja, brun utan sol visst funkar det måtligt, men inte så man ser så stor skillnad. Solsprays färgen är mer orange än brun så tyvär vinner solarium denna match.
Dock är jag sugen på en till tatuering..

Inte utan min tatuering och marilyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0