I miss

Pratar med en bekant som jag lär känna som nyligen har flyttat till mitt andra hem Manchester. Hon trodde jag bodde kvar så hon la till mig på msn och jag vill bara sätta mig ner och gråta.
Saknar Manchester så oerhört mycket.

Mitt liv, min vardag, mitt jobb, min lägenhet och alla nya människor man lärde känna.
Även min kompis Sandra är i London nu fast bara semester så kan inte sluta längta efter England och dess britter.
Dock ser det mycket bättre ut i April för då mina vänner, men tills dess kommer saknade för Manchester bara att växa och växa.

Bilder vi tog när vi var där på fotbollsresa för ett år sedan

















Fan vilken saknad alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0