Me and my tattooo

Jag har äntligen gjort min nya älskade tatuering och shit säger jag bara!
På morgonen när jag vaknade var jag inte alls nervös vilket jag visste skulle komma och så fort jag klev av bilen och såg jort och tatueringsstudion hoppade mitt hjärta ut ur munnen på mig.

Vår tatuerings snubbe var britt och tycka det var jätte kul och se mig så rädd. Han tjatade hela tiden om att jag skulle gråta och det var bra för hans skämt fick mig att bli lung, men så fort jag såg nålen och storleken på min tatuering ville jag bara dra och ångra mig.

Dock tog jag ett djupt andetag och efter hela 20min var den klar!
Inga tårar, men smärta kände jag. Ont gjorde det så jag kan inet riktigt hålla med dem som säger att det ej gör ont, men man överlever så nu sitter jag redan och längtar tills nästa tatuering för här ska det tatueras!

 
Jort & jag

Helt koncentrerad, men jag lät bli att titta och lägg märke till min hand som håller en halsduk så jag kunde klämma på den när det gjorde som ondast!

Stackars lilla jort hon fick verkligen ont, men med vår britt som tatuerare hade man kul

Jorts snygga resultat!


Och min nya älskade tatuering!


Kommentarer
Postat av: Olga

Guuud vad fint det blev...din och Jordii! Men om jag ska vara arligt, ni ser skit radda ut i den forsta bilden haha!!



2009-03-06 @ 21:35:26
URL: http://jussstwatchme.blogg.se/
Postat av: Emma

Va fin tatueringen blev !

2009-03-07 @ 00:33:58
URL: http://emmasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0