Monday

Our home is soon done!
Nu blir detta andra gången jag och Mr pojkvän flyttar ihop och visst blir det svårt till en början då man från att endast sovit med varann och ändå haft sitt hem nu delar på nästan allt.
Dock gör jag och han det nu iallafall så vi har passerat det svåra, men för er som tror att det är något fel på ert förhållabde så är det väldigt vanligt att man blir som katt och hund i början av en flytt.

Vi var och tittade hur toan gick och enligt byggarbetarna är det klart om två dagar så nu är det bara den jobbiga delen kvar. Storstädning i hela två dagar av allt i lägenheten och sedan få in alla möbler och förhoppninsvis klart tills Mr pojkväns b-day!

Nej nu ska jag fixa och trixa lite i rummet medan jag väntar in Micho, Amira som kommit tillbaka från sin resa & B!

Saknar faktiskt vår lägenhet i Manchester..

Vårt kök

Vårt vardagsrum

Sovrummet

Och ja vårt lilla hus helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0