Saturday

Igårs barrunda vart en aning spårad, men vi hade allt kul!
Stötte på en del gamla vänner och allmänt roade oss tills kvällen tog slut.
Mr pojkvän kom och körde hem oss och när vi själva kom hem kände jag den där tomheten jag då och då kan känna.

Var är du mitt hjärta? Det är så tomt hemma oss dig. Jag är så van att komma hem till Mr pojkvän efter jag vart ute och festat och där satt alltid hans pappa vaken och väntade in oss.
Han slängde alltid roliga kommentarer och var världens nattmänniska.
Allt är jätte bra, men saknaden för dig kommer aldrig att blir bra.

Nej, nu är Arshi här och jag måste börja fixa mig för vi ska hem till Nazanin där lite gamla vänner ska festa och Sam kommer inte bli så glad om jag blir sen!

Gårdagens bilder:

Koskenkorva och jag

Koskenkorva och Sam

Linned

party like a rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0