Saturday

Thursday: Barrundan med Olga och co. vart riktigt lyckad och vi alla fick oss ett gott skratt när även en rå ful sam och yasmin kom. Någon har verkligen tagit det här med party like a rockstar på allvar!
Dock har Olga åkt hem nu och synd att vi inte hann hitta på mer, men nästa gång ska de allt bli mer. Hoppas du får en bra flygresa hem hun!

Friday: Gott nytt år! Det persiska nyåret var nu här och visst är det alltid mysigt när hela familjen träffas. Hade körning på morgonen med en härlig bakfylla och även jort var helt slut sen vi kvällen innan drack en aning för mycket.
Sen senare var jag med Ami och mot kvällen drog vi med Mr pojkvän till max. 
För att inte glömma när vi skulle köra dit så stannar Mr pojkvän med bilen och säger; vad fan håller dem på med och pekar mot alla fönstren? 
Vilken jävla syn. Jag trodde jag skulle se någon ha sex eller något i den stilen, men istället ser vi scream och en monsterliknande sak som hoppar runt och dansar!
Hur lyckas en del? Hej ska vi ta på oss läskiga masker och hoppa runt i mitt rum?
I vilket fall fick vi oss alla verkligen ett gott skratt!

Saturday: En riktigt seg dag då jag inte bara har lingonveckan utan också tror jag börjar bli sjuk igen? Come on!
Vart hemma lite med mamma och sa hejdå till Ami som imorgon sitter på flyget på väg till egypten. Din jävel vem ska jag nu jävlas med?
Tog en lång dusch och nu ska jag natta mig och Mr pojkvän.


Kvällens start

Även Ash kom till oss

Hela gänget

Efter ett glas

Tequila, tequila my dear 

Haha som sagt sen kom även sam en aning borta

Sami and I


Slutet gott allting gott!


Kommentarer
Postat av: Olga

We're so f*ing hot <3

Tack for allt love!

2009-03-24 @ 20:10:35
URL: http://jussstwatchme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0