Saturday

Som ni minns fyllde två av mina bästa vänner år och hela dagen gick åt på att firra dessa gullungar.
Först var vi hos Barzan ett gäng, men efter någon timme drog jag vidare för att även fira Ash som var på stan. Efter att jag vart där ettag så drog jag tillbaka till Barz med Sam och där satt vi ett gäng och pratade skit till fem på morgonen.
Sen kom Mr pojkvän och hämtade mig efter att han också hade vart ute och festat. Hjärtat hade inte vart ute sen allt som hänt och att se honom så glad var verkligen allt. En perfekt lördag helt enkelt!
Minns ni när jag sa att mycket blir bättre med tiden? Ge inte upp ni andra där ute..

Här är bilderna från i lördag och kryssningsbilderna kommer också upp inom kort!


Klar och redo!

Hello micho

Första födelsedags barnet!

Livet är verkligen för kort för att man ska banta

Andra födelsedagsbarnet!

Slutet gott, allting gott!


Kommentarer
Postat av: jordii

mysig kväll :)

Upp med kryssningsbilderna! Haha

2009-03-02 @ 18:18:05
URL: http://jordiis.blogg.se/
Postat av: van Semyan

Herregud vad ful jag var på sista bilden TA BOOOORT:(

2009-03-03 @ 01:14:18
URL: http://vanSemyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0