Sunday

Vilken kväll!
Förfest hos Nazanin med Sam och co. och sen vidare till svensson.
Sen jag kom tillbaka från Manchester har mycket förändras och även jag. Svåra tider jag aldrig vart med om innan och känna hur man själv nästan ger upp.

Nej nu har jag roat mig och fått sörja ut ettag. Det har gått två månader sedan vi kom tillbaka och nu är det dags att planera och sätta upp nya mål. Det är riktigt viktigt att man har olika mål i sitt liv. Det behöver inte vara så stora mål utan huvudsaken är att du lever för dig och ditt liv som du vill ha det.

Vad jag ska utbilda mig till eller läsa är allt i höst så nu till höst ska jag börja jobba igen och även planera för en ny flytt för som jag sa innan stannar jag inte i Sverige för alltid inte, men en sak i taget!
Dags att fixa till ett nytt cv och börja söka jobb så jag till höst kan ha pengar till min utbildning eller skola.

Bye bye good party life



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0