Thursday

Vilken kväll vi hade igår!
Samlade tjejerna och killarna och böt ut barrunda kvällen mot en verkligen lyckad hemmafest.
Det finns på riktigt ingenting bättre än hemmafester. Visst krog och barrundor är roliga på sitt sätt, men hemmafester kommer alltid vara på topp.

När vi alla vaknade imorse var vi helt trötta och jag som tur hann ringa min körledare och avboka körningen för en bakfull Ned ute i traffiken skulle inte vara mycket att hänga i granen det kan jag lova.
Sen drog jag hem till Sam som även han hade haft en partyfylld kväll och han lagade god mat som verkligen behövdes.

Kom hem till mig med Mr pojkvän och tittade på dokumentären om Yosef Fritzel. Herregud vad sjuk den mannen var/är. Kan verkligen inte på något sätt förstå hur han tänkte/tänker och kommer nog aldrig göra det.
Hemskt att det finns människor som han och sorligt nog kommer det alltid att göra.

Nej dags för lite how i met your mother för min och mr pojkväns del!



Mina hjärtan

Frugan och min man

Den bjuder vi på

Alkolist (erna)

Sist, men inte minst shirres mac reklam bild
Ja en riktigt lyckad hemmafest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0