Tuesday

Körning, gossip girl maraton och snart om vädret blir bättre ska vi dra och shoppa mer för lägenheten.
Är det bara här vädret blåser med en massa snö ena stunden och sekunden efter är det sol?
Det har vart så nu ett bra tag så nu får det räcka!

Wow igen för att serier finns! ännu mer serie prat, men jag menar nu innan jag snart måste börja jobba och i höst plugga på universitet vill jag verkligen passa på att njuta av ledighet.
Långa duschar, serie maraton, fester, äta när jag vill och bäst av allt gå upp och lägga mig när jag vill!
Det kommer bli en sorlig dag då mitt tillfälliga liv är över, men tills dess fortsätter jag njuta.

Nej hörru ni Gossip Girl Fashion is the real fashion!











Kommentarer
Postat av: Anonym

Samla poäng och få hem presentkort från b.la H&M, Bianco, Kicks, Nilson å massa mer! Det är riktigt enkelt och fungerar jättebra, inga konstigheter! Klicka här (http://www.freestreet.se/?r=4914) och bli medlem!!

2009-03-24 @ 22:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0