Tuesday

Det borde finnas en hemsida som säger vad man borde gör i framtiden, plugga, utbildning ja vad man ska ta sig till för just nu jag ganska osäker.
Jag hade ju tid med studievägledaren igår och hon fick mig verkligen att tänka om med ifall jag nu ska plugga eller inte.

Jag tror jag dock vet vad jag vill hålla på med, men måste sätta mig ner ordentligt och kolla vad min päron tycker och få lite råd av andra vuxna runt om mig och även vännerna.
Det här med vad man ska gör för resten av sitt liv är verkligen ett stort besult som tyvär måste fattas otroligt snabbt.
Jag lär återkomma om detta när jag haft mig en riktigt funderare.

Sen har jag idag haft min första körlektion som gick rikitigt bra, men kopplingen och jag vill nästan inte gå ihop. Fick dock bara motorstopp en gång så det var jag glad och nu känns det bra när det här med körkortet går framåt!

Nu ska jag bara piffa upp mig sen dras det upp mot sthlm city. Micho och jag ska dra och luncha med en kompis och även ta ett snack och kolla om han gillar min framtidsplan sen han verkligen har hjälp mig med råd och funderingar kring min lilla future.

Helvete tatueringen börjar närma sig oh my..

Kommentarer
Postat av: micho

du skulle passa skitbra som det nedinka ;) ee kom ihåg, kompispriser gäller! hahaha

2009-03-03 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0