Vad i helvete håller sveriges folk på med?

För ett par år sedan älskade jag Eurovision, men dem senaste åren har Sveriges folk vart antigen höga eller hjärndöda då dem valt låtar för hur kan man ens ringa och rösta på dessa?
Så just därför slutade jag följa sveriges eurovision utan jag väntade alltid till den stora finalen och varje gång fick vi åka på härliga poäng.

Iår hade vi riktigt många artister och faktiskt bra låtar, men av alla väljer vi Malena Ernman - La Voix? Vad tänkte eller rättare sagt tänkte ni alls?
Besvikelse och även iår kommer Sverige skämma ut sig stort. Kommer vi långt kommer det verkligen vara otroligt ett mirakel så håll nu tummarna för ett mirakel!

Eller egentligen varför är jag förvånad? Samma sak händer ju i idol. Varje år så röstas fel person och vart tar dem vägen? Jag menar hur i helvete kunde Anna, Sepideh eller Lars åka ut? Dem som var kvar var ju inte hälften så grymma.
Nej majoriteten av dem som röstar borde spärras in för okunniga jävlar verkar det finnas alldeles för mycket av!
Suck säger jag bara..

Arash den smarte jävel ska sjunga för Azerbaijan och visst låten är en aning smörig, men detta är vad jag kallar vinnar låt och detsamma med Turkiets låt. Mina favoriter!







Kommentarer
Postat av: Raisa Söderberg

tack tack :)

det går bra här! är så cp trött på jobbet bara och lite förkyld just nu.

Men NY - I LOVE IT!! :):)

hur gåre för dig då??

2009-03-23 @ 14:43:08
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0