Wednesday

Idag hade jag äntligen det där besöket med en studievägledare och nu känns det det riktigt bra. Har lagt upp en del mål och till höst kanske jag nu flyttar för att inviga mitt nya universitetes liv, men mer om dte när de börjar närma sig!
Sen träffade jag Sandra och tog en shopping och fik stund med henne. Planerade lite inför helgen, men får se vart vinden tar mig då.

Nu sitter jag hemma och väntar på att Katta som ska komma snart så vi kan luncha och förbereda oss inför barrundan med grabbarn ikväll.
Mr pojkvän har samlat killarna och jag och Katta hoppas att vi kan få med oss Linda nu.
Förfest hos oss och sen barrunda. Det här med barrundor har verkligen blivit en favorit hobby, men även den kommer minska när jag börjar skolan så njuter så länge det varar!



Kommentarer
Postat av: jordii

gick de bra hos syon? vad ska du söka?

2009-03-26 @ 04:45:05
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0