Last wednesday

Känns som att det var onsdags nyss? Tiden går ju snabbare än någonsin så man hinner knappt gå på toa och det är en ny dag!
I onsdag spenderade jag mer än halva min dag hos frissan då Linda skulle färga håret och vilken jävla tid det tog. Den bruden har ju hår för mer än 5 personer.

Sen drog jag och lunchade med micho och Barz och sen var det bara att dra tillbaka till frissan. Hennes frisör hette Sofia och vi alla satt bara och prata en massa skit ihop vilket var tur annars hade tiden gått otroligt lågsamt!

De snygga aluminiumfolie håret

Att hon orkade? Lindas fina, men otroligt jobbiga hår tog ju hela dagen

Under tiden fick även jag en make over. The new Cher?

Klar och snygg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0