Baby fever

Jag är bland få av mina vänner som längtar efter att få barn.
Är helt tokig i dem och längtar tills den dagen jag blir gravid och mamma.
Jag och mina vänner brukar alltid säga vem som kommer göra vad först och nu ligger jag på topp om vem som kommer få barn först.

Saken är den att jag skulle faktiskt vilja ha barn som ung, men det är så mycket mer än så.
Man måste själv ha det bra på många sätt så att barnet kommer till bra miljö och familj, men det är lika viktigt tycker jag att man ska ta vara på det man har nu.

Resa, festa och leva livet som ung för det livet kommer inte tillbaka och jusst nu lever jag det så min baby feber får fortsätta några år till tyvär, men visst blir man kär när man ser saker som dessa:


Baby klackskor

Baby uggs

Baby bikini

Baby kappa

Måste skaffa den där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0